Грабовецька об’єднана територіальна громада
Стрийський район, Львівська область

Освітяни Грабовецької ОТГ звітували про підсумки навчального року

      3 1 травня, керівники ЗНЗ Грабовецької ОТГ звітували про підсумки навчального року  на черговому засіданні виконавчого комітету. Про роботу загальноосвітніх навчальних закладів у 2016 -2017 навчальному році доповідали директор НВК «Конюхівський ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ» Алла Дорош та директор Довголуцької СЗОШ І-ІІ ст. Любов Кумечко. У своїх звітах вони розповіли про досягнення своїх учнів та результати праці педпрацівників впродовж року.

      У цьому навчальному році у НВК "  Конюхівський ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ"  навчалося 143 учні. У старших класах навчання здійснювалося за навчальними планами академічного рівня. У НВК відкрита  група продовженого дня. У 2016-2017 н.р.  повну загальну середню освіту  здобули 13 учнів,  базову загальну середню освіту  - 17  учнів. Педагогічний колектив  працював над проблемою "Активізація інтелектуально - пізнавальної діяльності учнів". Постійно   вдосконалюється фахова майстерність учителів, на що спрямована науково - методичної роботи як важливого засобу вдосконалення професіоналізму педпрацівників. Вчителі предметники активно працювали над поповненням кабінетів методичною та довідковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи. Особлива увага приділялася індивідуальній роботі. За рахунок варіативної складової навчального плану учні НВК вивчали такі дисципліни: основи християнської етики, хореографію, основи ОБЖ. Впродовж навчального року у НВК працювали факультативи з математики в 10-11 класах "Готуємось до ЗНО" (вч. математики Ганна Барабаш), креслення у 9 кл.(вч. Марія Андріїв), християнської етики  у 9 класі (вч. Оксана Брик.). Завдяки цим факультативам учні поглибили свої знання з даних предметів.

      У Довголуцькій школі навчалося  82  учні. У 2016-2017 н.р. базову загальну середню освіту  здобули 9 учнів. Педагогічний колектив працює над проблемою «Підвищення ефективності та якості уроків шляхом застосування інтерактивних технологій та використання їх можливостей для навчання, виховання та розвитку учнів». Учителі школи ефективно організовують навчально-виховний процес на основі оптимального використання можливостей комп’ютерної техніки, програмного забезпечення та мережі Інтернет.

     Для того, щоб учням дійсно було цікаво, щоб вони не втратили інтерес до навчання, на кожному уроці вчителі намагаються створювати всі умови для розвитку здібностей, творчого мислення учнів, самовираження їх особистості в різних видах діяльності. З цією метою учням поряд із стандартними завданнями  педагоги пропонують і такі, які вимагають логічного мислення, творчих пошуків, оригінальності, винахідливості. Саме такі творчі, пізнавальні, інтелектуальні завдання допомагають нашим вчителям розвинути в учнів пізнавальні процеси – пам’ять, увагу, уяву, логічне мислення. Усі завдання творчого характеру розраховані на пошукову діяльність учнів, творче й уміле застосування набутих знань. Зміст завдань сприяє розвитку гнучкості й широти мислення, які необхідні для успішного розв’язання як навчальних так і життєвих задач. Усі творчі завдання допомагають вчителеві виявити індивідуальні особливості учнів, намітити перспективи подальшого розвитку творчого потенціалу кожної дитини, зробити навчання більш захоплюючим і цікавим.

      Пріоритетними питаннями у виховній роботі ЗНЗ залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.

      Підсумки навчального року в загальноосвітніх навчальних закладах  Грабовецької ОТГ підвела спеціаліст відділу освіти Леся Мізик. Вона також повідомила, що Грабовецькою сільською радою було подано заяви на участь у різноманітних конкурсах мікропроектів та грантів, через які можна залучити додаткові кошти на придбання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для навчально-виховного процесу.

 

 

 



« повернутися до списку новин